Comunicare Servicii Clienti – in Company
Un client calm și mulțumit, care revine cu plăcere, este cerința de baza a fiecărei afaceri. La cursul nostru învățați și aplicați practic tehnici de relaționare cu clienții, aplicate în contexte reale de business.
CUI SE ADRESEAZĂ?
Specialiştilor în vânzări, relaţii cu publicul; Şefi birou/servicii.
BENEFICII:
- Eficientizarea relaţiei cu clienţii
- Strategii pentru obţinea informaţiilor care să te ajute să dezvolţi comunicarea verbală, non-verbală şi paraverbala
- Deprinderea modalităţilor de comunicare eficientă cu clienţii indiferent de tipul lor: mulţumiţi sau nemulţumiţi
- Îmbunătăţirea serviciul de relaţii cu clienţii
- Înţelegerea şi interpretarea corectă atitudinilor clienţilor
- Învăţarea strategiilor de adapatre a fiecărui client în parte, indiferent de nivelul culturar, apartenenţa, mediul cultural etc.
COMPETENŢE:
- Organizaţia orientată către client
- Păstrează-ţi clienţii utilizând acţiuni simple, recompense semnificative!
- Rezolvarea conflictelor şi a situaţiilor de criză
- Corespondenţă oficială între reguli şi eticheta