Comunicare Servicii Clienti – in Company
Un client calm și mulțumit, care revine cu plăcere, este cerința de baza a fiecărei afaceri. La cursul nostru învățați și aplicați practic tehnici de relaționare cu clienții, aplicate în contexte reale de business.
CUI SE ADRESEAZĂ?
Specialiştilor în vânzări, relaţii cu publicul; Şefi birou/servicii.
BENEFICII:
- Eficientizarea relaţiei cu clienţii
 - Strategii pentru obţinea informaţiilor care să te ajute să dezvolţi comunicarea verbală, non-verbală şi paraverbala
 - Deprinderea modalităţilor de comunicare eficientă cu clienţii indiferent de tipul lor: mulţumiţi sau nemulţumiţi
 - Îmbunătăţirea serviciul de relaţii cu clienţii
 - Înţelegerea şi interpretarea corectă atitudinilor clienţilor
 - Învăţarea strategiilor de adapatre a fiecărui client în parte, indiferent de nivelul culturar, apartenenţa, mediul cultural etc.
 
COMPETENŢE:
- Organizaţia orientată către client
 - Păstrează-ţi clienţii utilizând acţiuni simple, recompense semnificative!
 - Rezolvarea conflictelor şi a situaţiilor de criză
 - Corespondenţă oficială între reguli şi eticheta
 


		